Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

te starten nieuw barbershopkoor in Goor (OV.)

  • Esther Sajet

    Wat zou het leuk zijn om een vrouwen barbershopkoor in Twente te hebben!

    Vrouwen barbershopkoren zijn er reeds in andere delen van Nederland, maar in het oosten is zo'n koor er niet.

    Graag zou ik een vrouwen barbershopkoor willen starten omdat het iets nieuws is, barbershopsinging leuk is om te doen en de optredens leuk zijn om naar te kijken. Om een dergelijk koor goed van de grond te krijgen, zoek ik een dirigent die affiniteit heeft met a capella zang en die op termijn bereid is zich te ontwikkelen tot een barbershopdirigent in hart en nieren. Een koor is er nog niet, wel zijn er belangstellenden.

    Heb je als dirigent belangstelling om een nieuw koor te starten, neem dan contact met mij op.

  • Henny Scholten

    Hallo Esther,

    Ik zie dat je een barbershopkoor wil opzetten in Goor.

    In Bathmen is een barbershop vrouwenkoor Syncopation. Debora Onderwater is de voorzitter en woont in Holten.

    Wij zingen niet alleen barbershop maar ook close harmony.

    Het is ons gebleken dat het heel moeilijk is om een goede bezetting te krijgen met alleen barbershop.

    Wij zingen op donderdagavond in Bathmen in het “Dijkhuis” en beginnen om 20.00uur.

    Juliette Dumoré is de afgelopen 4 jaren onze dirigent geweest en heeft ons op een behoorlijk niveau gebracht. Voor het komende seizoen hebben we al een nieuwe dirigent gevonden die evenals Juliette zeer muzikaal is. Een goed moment om in te stappen dus. Wel wordt er verwacht dat de leden thuis oefenen en zich inzetten tijdens de kooravond. Meer informatie over ons kun je vinden op onze website.

    Je bent altijd van harte welkom om eens te komen kijken en meezingen.

    Groetjes Henny Scholten

  • Rob Peters

    Hoi!

    Wellicht is Linda de Jong een optie? Email: lindadejong@kabelfoon.net

    groeten,

    Rob Peters

    Vocaal Festival Amusing Hengelo