Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lage vrouwenstemmen nodig in Rotterdam!

  • mieneke.ewald@hetnet.nl

    ZING JE LAAG ?

    DAN ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR JOU !!!

    The Skyline Sisters zingen barbershop (vierstemmige à capella zang). Het repertoire omvat lekker in het gehoor liggende Engelstalige songs (ballads, uptunes en easy beats). Expressie en bodylanguage ondersteunen de songs en zijn enorm belangrijk bij het uitdragen van ‘het verhaal’. Momenteel zijn wij op zoek naar lage stemmen, dus ben jij die toonvaste, gemotiveerde en enthousiaste vrouw of pittige meid (vanaf 18 jr) kom dan eens kijken en meezingen bij Rotterdams’ swingende barbershopkoor The Skyline Sisters.

    Wanneer: maandagavond van 19.30 – 22.00 uur

    Waar: basisschool de Wilgenstam, Wilgenlei 149 Rotterdam Schiebroek

    Meer info: www.skylinesisters.nl

  • Claudia Verhoeven

    Hallo.zwervend over het net kom ik jullie tegen, ik heb in principe een lage vrouwenstem,maar het klinkt eigenlijk meer als een stem van een goosertje van 14.

    Ik weet ook niet of dit wel iets voor jullie is.

    Zing wel mexicaanse smartlappen en oude jazz zoals b,v all of me, when you smiling enz begeleid mezelf met accordeon, ,

    Lijkt me trouwens wel moeilijk,dat meerstemmig zingen,

    ciao Claudia Spijkenisse

  • Mieneke

    Hallo Claudia,

    Sorry dat ik je bericht niet eerder gelezen heb! Ik was in de veronderstelling dat ik automatisch bericht zou krijgen, maar niet dus. Je kunt altijd een keer vrijblijvend naar de repetitie van The Skyline Sisters komen kijken/luisteren/sfeer proeven om een indruk te krijgen van het repertoire en of het was voor je is. We repeteren op ma.avond (behalve de schoolvakanties) vanaf 19.30 uur in basisschool De Wilgenstam, Wilgenlei 149 in Rotterdam Schiebroek. Voor meer info kun je ook eens kijken op onze website www.skylinesisters.nl.

    Wie weet tot ziens!

    Muzikale groeten,

    Mieneke Ewald